|
(zatím nehodnoceno)
Loading...Loading...

Březen byl pro Škodovku rekordním měsícem

Sklad Škoda AutoČeská automobilka hodně mluvila o zvýšení prodejnosti. Podle nejnovějších informací se můžeme přesvědčit, že tyto řeči byly myšleny opravdu vážně. Březen 2011 se stal nejúspěšnějším měsícem v celé historii automobilky.

Ve třetím měsíci prodala Škoda Auto 85.000 vozů. Tímto číslem zaznamenala nejlepší měsíční prodejnost v celé historii. Tento výsledek jenom upevňuje velmi silné první čtvrtletí roku 2011, v němž vzrostl prodej o 21,4 % (celkem se za první čtvrtletí prodalo 217.100 vozů).

Nejžádanějším model je stále Škoda Octavia. V březnu si ji koupilo 34.200 zákazníků. To je o 15,2 % více, než ve stejném měsíci minulého roku. Na druhém místě se již tradičně umístila Fabia s 27.300 vozy a nárůstem 17,6 %. Tuto stálou dvojici doplňuje Superb. Právě on zaznamenal velký nárůst. Oproti minulému roku (stejného měsíce) o 37,3 %. Superbů se v březnu prodalo 11.700.

Největším překvapením byla prodejnost Yetiho. Právě tento model zaznamenal zcela největší nárůst poptávky. Chtělo ho o 37,7 % více lidí, než ve třetím měsíci roku 2010. To mělo za následek celkem 7.000 prodaných vozů.

Yeti se stal velkým překvapením. Jeho prodejnost možná stoupla díky skvělému hodnocení Top Gearu, který si tento model vzal do parády. Přece jenom Top Gear je nejsledovanější motoristický pořad na světě.

I poslední vyráběný model (Roomster) zaznamenal zvýšení poptávky. Ovšem u tohoto automobilu bylo nejmenší. Jednalo se „jen“ o 12,8 %. Prodejnost Roomsteru je celkově nižší. V březnu tohoto roku si ho pořídilo jen 3.700 zákazníků. Ale i tak je to úspěch. Roomster je totiž automobilem určeným pouze pro několik jedinců. Jeho možnosti nevyužije každý.

Škoda Auto chce samozřejmě vysokou prodejnost udržet a ještě ji zvýšit. Pomoc by ji v tom měly nové modely a akční nabídky.

Sdílejte
Sdílejte

Tagy: , , , ,

Zanechte odpověď

TOPlist