|
(1 hlasů, průměr: 10,00 z 10)
Loading...Loading...

Největší chyby Škodovky za posledních 20 let

skoda-fabia-junior-liftback

I tak dobrá automobilka dělá chyby. Za posledních dvacet let se o tom mohl přesvědčit každý z nás. Pojďme provést rekapitulaci těch nejhorších prohřešků, jež jsme mohli u automobilky Škoda Auto vidět.

Fabia junior – kdo si tento model pamatuje, tak ví, že se jednalo o naprostou tragédii. Škodovka chtěla zpřístupnit tento model naprosto všem. Jeho cenu tedy snížila na 224 900,- Kč. Ovšem za tyto peníze jste si pořídili Fabii jen s tím nejnutnějším. Postrádali jste posilovač řízení, kryt schránky před spolujezdcem a nastavitelný volant. I vzhledově na tom nebyl tento model dobře. Měl jinou barvu karosérie a nárazníků.

Do očí vás také okamžitě praštily třinácti palcová kola. Když jste se podívali pod kapotu, tak jste tam objevily tříválec s výkonem 40 kW. Za cenu 224 900,- Kč jste tedy měli ošklivé a nebezpečné auto.

Dnes se prodávají Fabie pod 200 tisíc korun. Tohoto nákupu se nemusíte tolik obávat, jsou mnohem lépe vybavené, než byla Fabia junior. Tento model byl samozřejmě velmi brzy stažen z výroby.

Fabia sedan – opět se jednalo o Fabii a opět to byl špatný experiment. Kvůli provedené úpravě byl zhoršen přístup do kufru. Naprosto nevkusně potom působila zadní světla. Jen malé hrstce lidí se tento vůz líbil. Celkově si tedy popularitu nezískal.

Superb první generace – hodně vycházel z Octavie (Passatu). Byl vyroben narychlo a jeho kvalita neodpovídala ceně. Škoda Auto si z toho vzala ponaučení a u druhé generace je vše tak, jak má být.

Motor 1,2 HTP – v dnešní nabídce neexistuje horší motorizace. HTP nezaujme výkonem ani spotřebou. Pokud máte tento agregát, tak s ním jezděte jen po městě. V případě, že chcete vyjet na rychlostní komunikaci, tak mějte prázdný vůz. Mnohem lepší variantou je přeplňovaný motor TSI, nebo 1,4 (čtyřválec). Pro koupi HTP mluví jen pořizovací cena. Je nutno si ovšem uvědomit, že tyto motory jsou dražší na provoz a mají problém ve vyšším nájezdu (již od 100 tisíc najetých kilometrů).

Mnozí lidé řadí mezi chyby i design Roomsteru a Yetiho. U Roomsteru je nutno podotknout, že uspořádání bočních oken je velmi chaotické. Ovšem po oplastování vypadá vůz velmi dobře. Co se týká Yetiho. Škoda Yeti je skvělým vozem a o jeho vlastnostech a kvalitě není třeba pochybovat. Problém je v jeho designu, který se buď líbí, nebo nelíbí. Uvítáme, pokud nám váš názor sdělíte v komentářích.

Sdílejte
Sdílejte

Tagy: , , , , , , ,

Zanechte odpověď

TOPlist