|
(zatím nehodnoceno)
Loading...Loading...

Silná poptávka v Číně

Především automobilka Volkswagen (pod kterou spadá Škoda Auto) v Číně zaznamenala velký úspěch. Za rok 2011 se tam prodalo více než dva miliony vozů se znakem VW na přídi.

volkswagen zaznamenal zvýšení prodejnosti o 18 procent. Celkově prodal v Číně 2,26 milionu vozů. Procentuálně je na tom lépe česká automobilka, která v Číně zaznamenala velký úspěch. V těchto končinách prodala v minulém roce o 22 procent více vozů a stejně jako Volkswagen pokořila magickou hranici. Nejednalo se o tak vysoké číslo jako u VW (2 miliony vozů), ale i 200 000 prodaných škodovek je úspěchem.

Volkswagen chce v Číně investovat 14 miliard eur (356 miliard korun). Vystavět by se měla nová továrna, ze které by mohly vyjíždět i vozy ŠKODA AUTO. Jednalo by se o nevídanou expanzi, kterou by chtěl Volkswagen dosáhnout dvou věcí. Tou první je vynahrazení slábnoucí poptávky v Evropě (obecně po všem – Evropa upadá do recese). Druhým cílem Volkswagenu je pozice největšího výrobce automobilů (VW je zatím největší v Evropě).

Sdílejte
Sdílejte

Tagy: , , , ,

Zanechte odpověď

TOPlist