|
(zatím nehodnoceno)
Loading...Loading...

Škoda Auto a MS v ledním hokeji 2012

Česká automobilka je sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji již podvacáté v řadě. Právě proto se již například obří logo automobilky uprostřed ledové plochy stalo pro mistrovství světa typické.

Obří kampaň znamená pro českou automobilku mnoho nových zákazníků. Je nezbytná pro růstovou kampaň a zároveň se stará o patřičnou image. Na mistrovství světa v ledním hokeji vyrazila i flotila 45 oficiálních vozů pro organizátory a hosty. Jedná se samozřejmě o nejluxusnější model: Škoda Superb Combi.

Pro návštěvníky jsou připraveny i dárkové předměty. Nevšimnout si sponzoringu Škoda Auto je u mistrovství světa v ledním hokeji opravdu nemožné. Pět týmů má na svém drese, případně přilbě logo české automobilky (konkrétně Česká republika, Slovensko, Norsko, Francie a Kazachstán). Navíc na mantinelech jsou další loga. Zapomenout nesmíme ani na vystavené vozy přímo u ledové plochy.

Škoda Auto má reklamu i v digitálních médií. Majitelé chytrých telefonů si mohou stáhnout aplikaci 2012 IIHF WM App powered by ŠKODA (pro iOS – iPhone a iPad, Android, Windows Phone a BlackBerry), která je informuje o aktuálním dění na MS v ledním hokeji 2012 (výsledky, atd.).

Reklamní kampaň Škoda Auto je opravdu impozantní a dostane se do celého světa. U obrazovek ji uvidí více než 800 000 lidí. Bylo by zajímavé vědět, jak velké náklady česká automobilka do této kampaně vynaložila (případně jejich návratnost).

Sdílejte
Sdílejte

Tagy: , , , ,

Zanechte odpověď

TOPlist