|
(zatím nehodnoceno)
Loading...Loading...

Škoda Auto pokračuje v růstové strategii

Škoda Auto zaznamenala další růstový měsíc. Tentokrát se jednalo o únor 2012. Škoda Auto udělala významný posun ve svém plánu – růstové strategii. Pojďme se podívat, jaké jsou celkové výsledky.

Česká automobilka v únoru roku 2011 prodala 63 800 vozů. O rok později se toto číslo zastavilo až na 72 100 vozech. To je výrazný růst (konkrétně o 13,8 procent), který tuzemskému výrobci pomohl k získání 1,5 procenta z celkové trhu automobilů.

Pro Škodu Auto byly nejúspěšnější trhy v Evropě, Indii a v Číně. V Evropě byl největší růst zaznamenán na východě. Ovšem zajímavého růstu jsme se dočkali i na západě, konkrétně ve Švýcarsku (kde bylo na ženevském autosalonu představeno pětidveřové Citigo). Ve Švýcarsku byla Škoda Auto v únoru druhou nejprodávanější značkou.

Škoda Auto zatím naprosto splňuje svoje plány. Lepší výsledky si ani přát nemůže.

Sdílejte
Sdílejte

Zanechte odpověď

TOPlist