|
(zatím nehodnoceno)
Loading...Loading...

Škodovka prodloužila smlouvu s IIHF

Na nedávném mistrovství světa v ledním hokeji (na Slovensku) jsme téměř všude mohli spatřit logo české automobilky. Viditelnost prezentace značky Škoda Auto činila v přímých přenosech neuvěřitelných 65 %.

Reklama na mistrovství světa v hokeji se opravdu vyplatila. Sledovanost hokejového šampionátu byla obrovská. Konkrétně se jednalo o 700 miliónu televizních diváků. K tomuto číslu je samozřejmě nutné započítat 406 804 diváků v arénách (v Bratislavě a Košicích).

Sponzorování mistrovství světa v ledním hokeji je pro Škodu Auto velmi lukrativní. Díky spokojenosti, která vládne na straně IIHF, ale i Škodovky byla podepsána nová smlouva, v níž je naplánován sponzoring až do roku 2017.

Logo Škody Auto bylo (a bude) možné spatřit na dresech, přilbách, na hracích plochách (ve středových kruzích) a na mantinelech.

Škoda Auto využívala vysoké návštěvnosti a sledovanosti na maximum. Celkem rozeslala 14 000 zpráv (ŠKODA SMS Results), 30 000 návštěvníků zapojila aktivně do fotografické akce „Become a hockey star“ a vytvořila aplikaci pro iPohe a iPad („Official 2011 IIHF WM-Guide powered by ŠKODA“), kterou si stáhlo více než 100 000 uživatelů.

Sdílejte
Sdílejte

Tagy: , , , , , , , , , , ,

Zanechte odpověď

TOPlist