|
(zatím nehodnoceno)
Loading...Loading...

Velkolepá konference Škodovky

Škodovka si pronajala celou pražskou O2 arenu, ve které uspořádala obří večírek pro dealery Škodovky. Na takovéto monstrózní akci nemohla chybět ani známá zpěvačka Anastacia, jež má dělat dobrou reklamu automobilce.

Na této konferenci chtěla Škoda Auto motivovat všechny prodejce k větším prodejům. Do deseti let chce totiž zdvojnásobit počet prodaných aut za rok. Tento cíl není vůbec nereálný, protože automobilce se vede velmi dobře a neustále jí roste prodejnost.

Až na Roomster a Octavii Tour jsou všechny modely výdělečné. Škoda Auto vidí velký problém v reklamě a ochotě dealerů. Na vinu jim dává i špatný prodej výše zmíněných modelů.

Velká změna by se měla konat po této konferenci, které se zúčastnilo více než 5.000 dealerů z celého světa. Podle zdrojů MF DNES přišel tento večírek na 40 milionů korun. To už velká částka. Je tedy jasné, že si od toho Škodovka hodně slibuje.

Po této konferenci se hodně mluví o nových modelech. Samozřejmě se již velmi očekává nejmenší Škodovka, která by měla vyjet z linky na podzim. Mluví se také o A – Entry. To by měl být levný model někde mezi Fabií a Octavií.

Velkou novinkou by mohl být i model Joyster. To je sportovní kupé, jež má Škoda Auto pouze jako koncept. Ovšem i přesto magazín Auto Express hovoří o jeho možné výrobě a to dokonce již tento rok.

Škoda Auto pro nás v tomto roce připravila mnoho novinek. Kvůli její tajemnosti jsme velmi napjatí. Ovšem již zanedlouho bychom se měli dozvědět více. Autosalon v Ženevě, nám určitě mnohé odhalí.

Autor: Jiří Vencl

Sdílejte
Sdílejte

Zanechte odpověď

TOPlist