|
(zatím nehodnoceno)
Loading...Loading...

Všechna loga vyměněna

Hned po představení nového loga značky Škoda Auto (na autosalonu v Ženevě) se dějí velké věci. Během dvou dnů byla vyměněna loga hned ve třech závodech (Mladá Boleslav, Vrchlabí, Kvasiny). S okamžitou platností se nový symbol používá i ve všech komunikačních prostředcích české automobilky.         

Na autosalonu v Ženevě bylo nové logo představeno pod sloganem „The New Power of ŠKODA“ (Nová síla ŠKODOVKY). Český výrobce aut dosáhl v roce 2010 nejlepšího obchodního výsledku v celé jeho historii. Nové cíle na sebe nenechali dlouho čekat a Škodovka chce svoji popularity využít.       

Škoda Auto nechce usnout na vavřínech. V následujících letech nás čeká smršť žhavých novinek. Z poměrně konzervativní značky by se tedy mohlo vyklubat něco nového. Ovšem, to nám řekne až budoucnost.     

Již na novém logu je vidět citelná omlazovací kúra. Symbol Škodovky je nyní větší, tudíž lépe rozeznatelný. Zároveň dostal světlejší zelenou barvu, jež je doplněna stylovým doplněním v barvě chromu. Tento krok je velmi moderní.      

Nové logo nám má ukázat svěžest automobilky, která se nyní chystá oslovit mnohem větší procento lidí. Přejme tedy našim závodům co nejvíce vyrobených (a prodaných) vozů.   

Autor: Jiří Vencl   

Sdílejte
Sdílejte

Zanechte odpověď

TOPlist