|
(zatím nehodnoceno)
Loading...Loading...

Winfried Vahland zhodnotil sponzoring Tour de France

Nejprestižnější a nejznámější cyklistický závod roku, Tour de France (2012) skončil. Společně s ním je pro tento rok u konce již devátý sponzoring české automobilky. Škoda Auto se postarala nejenom o bezproblémovou mobilitu, ale i o celkový průběh.

Každý návštěvník, ale i divák si musel poutačů Škoda Auto všimnout. Flotila celkem 110 vozů, velkoformátové reklamy, loga, dárkové předměty a další podpora Škoda Auto k Tour de France patří.

Pro českou automobilku má sponzoring nejprestižnějšího cyklistického závodu hlubší význam. Automobilka v roce 1895 začala svoji historii výrobou silničních kol. Mimochodem i dne si můžete koupit moderní a velmi kvalitní cyklistické vybavení, samozřejmě i kolo od společnosti Škoda Auto.

Letošní Tour De France navštívilo celkem 15 milionů lidí, navíc u televize ji vidělo téměř 2 miliardy lidí. Přitom každý divák si musel nápisu, případně loga Škoda Auto všimnout. Může si vůbec česká automobilka přát lepší reklamu? (Nás by ovšem zajímala i cena sponzoringu, kterou se Škoda Auto příliš nechlubí).

Sdílejte
Sdílejte

Tagy: , , , ,

Zanechte odpověď

TOPlist